השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

Error: Contact form not found.

סוגי קשיחים ומטרתם

כולנו מכירים את החשיבות של כל בורג קטן במערכת. כאשר אנו מביטים במכשיר גדול ומתוחכם כדאי לזכור שהוא בנוי ומורכב מעשרות ואלפי ברגים, אומים, קפיצים וחלקים קטנים רבים. השם הכולל לחלקים אלו הינו קשיחים. מחם קשיחים בע"מ הינה חברה שעוסקת בשיווק של אלמנטים מכאניים ואלקטרו מכאניים לתעשיות האזרחיות והצבאיות. דרכנו תוכלו להשיג כל חלק סטנדרטי או בהזמנה מראש שיתאים בצורה מדויקת לצרכים הספציפיים שלכם.

כאמור ישנם סוגים רבים מאוד של קשיחים, אך לרוב מדובר על חלקים קטנים שמחברים או מחזיקים חלקים גדולים יותר:

  • ברגים מסוגים שונים חייבים להיות מדויקים ומתאימים באופן מושלם. ההברגה צריכה להתאים ולהיות מספיק חזקה על מנת שתעמוד בלחצים.
  • ניטים הם סוג נוסף של קשיחים שמורכבים בלחץ על ידי מכשיר מיוחד. לא בכל מקום ניתן להשתמש בהם וכדאי להתייעץ עם אנשים שמבינים בנושא.
  • דסקיות וטבעות שונות אשר תפקידן ליצור סוג של לחץ בין ראש הבורג והמשטח שאליו הוא מחובר. אמנם מדובר על חתיכת מתכת פשוטה, אך יש לה תפקיד חשוב היציבות ובמניעת היפרדות של החלקים.
  • מוטות הברגה גם הם צריכים להיות מותאמים באופן מדויק. שימוש בחלקים שאינם מתאימים יביא בסופו של דבר לתקלות שונות במכשירים ולשברים והתפרקויות מסוכנות.
  • במקרה של צינורות פלסטיק או גומי אשר מוליכים מים, שמן או אוויר דחוס יש להשתמש בחבקים מסוגים שונים שמונעים דליפה או התפוצצות של הצינור.

בטיחות מעל הכול

קיימת חשיבות גדולה לשמירה על רמת בטיחות גבוהה במפעל, במשרד או בעסק. על מנת להגיע לרמת בטיחות גבוהה יש להקפיד על שימוש באביזרים הנכונים והמתאימים. כל בורג הינו בעל חשיבות וכדאי מאוד לוודא שאתם משתמשים רק במוצרים טכניים תקינים ואיכותיים. מומלץ לפנות לחברה בעלת קשרים בשוק הבין לאומי. עובדה זו תסייע לכם להשיג את הסחורה הטובה ביותר ולא להתפשר על סחורה בינונית שלא תחזיק מעמד.

לעיתים קיים צורך בחיתוך מדויק של חלקים שונים. מכונת חיתוך בלייזר תבצע הפעולה באופן המדויק ביותר ובמהירות רבה. רמת הדיוק הינה חשובה מאוד וכדאי להתייחס לכך ברצינות.

שתף:
מעונינים ביעוץ?
לקבלת ייעוץ / הצעת מחיר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:




    חברה לקידום אתרים
    דילוג לתוכן