השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

Error: Contact form not found.

אילו קשיחים קיימים כיום בשוק?

מתחמי עבודה רבים מייצרים לשווקים את כלל החומרים בהם אנו משתמשים בחיינו. אבל כדי לבנות וייצר מוצרים שונים, יש אינספור רכיבים קטנים וגדולים שהמפעלים מיצרים ומרכיבים ביחד ליצירת התמונה הגדולה. אחת מהרכיבים החשובים ביותר הוא קשיחים לתעשייה. הקשיחים, הם מעין ברגים קטנים, אשר מגיעים בצורות שונות. מטרתם היא לעגן ולחבר בין רכיבים שונים על מנת לשמור על כל מוצר שלם ואטום. הקשיחים מיוצרים מחומרים שונים, החל ממתכות קשות ועד לסגסוגת קלת משקל, בהתאם לצרכי המוצרים השונים. כיום ניתן לייצר קשיחים בעיצוב אישי לכמויות גדולות של מוצרים, הזמנות אלו דורשות תכנון מוקדם והליכי ניסוי למוצר, אך עונות על צרכים משתנים של לקוחות. פנו אל חברתנו, מחם קשיחים בע"מ, כבר היום והבטיחו את התאמת המוצרים לצרכים שלכם.

בתחום הקשיחים לתעשייה קיימים סוגים רבים של מוצרים. אולם בין המוצרים הנפוצים ביותר ניתן למצוא:

  1. קינסרט – לחיזוק הברגות במתכת. הקשיח מגדיל את ההספק, בעל מנגנון נעילה עצמית, התקנה ללא צורך במברג מיוחד והתנגדות גבוה לפיתול.
  2. תותב מתכת – להתקנה על חומרים רכים (פלסטיק למשל), ללא צורך בהברגה. התותב מאפשר החלפה קלה במקרה של תקלה, לשימור חיי מוצר ארוכים.
  3. אום עיוור – האום מאפשר נעיצה יציבה למשטחים דקים, או למקרים של הרכבה חד צדדית. ניתן לנעוץ או להבריג אותו בקלות יחסית, והוא מתאים גם לפלסטיק וגם למתכות קלות. השימוש העיקר נעשה בענף הרכב אולם גם בצבא ובתעופה לאום יש מקום נכבד.
  4. קשיחים לפתיחה מהירה – קשיח שבעזרת רבע סיבוב יוצא משוחרר לחלוטין. מוצר עמיד בפני רעידות בעל יכולת חלופה מהירה.
  5. קשיחים נעיצים בהם עושים שימוש בעיקר על פחים. הקשיח ננעץ בדפיקה ומעגן את הפח למקומו בקלות.

מאבטחים כל מוצר בכל תחום

קשיחים ותבריגים שונים מהווים אבן ייסוד בפרויקטים רבים בתחום הרכב, התעופה, הציוד הרפואי וגם בצבא. הקשיחים מחברים בין כל חומר בצורה קלה מאוד, אך גם חזקה וללא אפשרות להתרופפות הקשר בין השכבות. פתרונות הקשיחים הקיימים כיום בשוק יכולים לתת מענה לחיבור בין עשרות רבות של חומרים ללא צורך בהלחמה או שימוש בחום. יחד עם זאת יש קשיחים שנועדו לעיגון מתכות כבדות וקשות, שם נעשה שימוש בחום על מנת להרחיב את הקשיח ולעגן אותו למקומו בדיוק המקסימלי. קשיח טוב הוא קשיח שלא מאבד מערכו גם אם החומר אליו הוא מעוגן חטף פגיעה משמעותית.

שתף:
מעונינים ביעוץ?
לקבלת ייעוץ / הצעת מחיר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:




    חברה לקידום אתרים
    דילוג לתוכן