השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

Error: Contact form not found.

פרזול לארונות חשמל

תכנון וייצור ארונות חשמל – גם אלה המיועדים לדירות מגורים וגם אלה שמותקנים במרחבים ציבוריים או מסחריים – מחייב תשומת לב לשורה ארוכה של פרטים. בין השאר נדרשת בחירה נכונה של מוצרי הפרזול השונים: צירים, מסילות, ידיות, מנגנונים חכמים, מערכות נעילה ועוד. הדגש העיקרי הוא תמיד הפן הפרקטי, ויש גם מקרים שבהם בחירת אביזרי פרזול לארונות חשמל מושפעת גם משיקולי אסתטיקה. בכל מקרה מומלץ להיעזר במומחיות של מחם קשיחים בע"מ, שמשווקת מגוון סוגי מוצרים לתעשיות האזרחיות והצבאיות מאז 1991, כולל ייצוג בלעדי בישראל של כמה מהיצרניות הטובות ביותר בעולם.

על מה חשוב להקפיד כשבוחרים מוצרי פרזול לארונות חשמל?

  •  עמידות – אף אחד לא רוצה לבזבז זמן יקר על תיקונים שונים בארון החשמל או על החלפת חלקים שהתבלו או נשברו תוך זמן קצר. בהתאם המפתח הראשון להחלטה מושכלת הוא מידת העמידות של כל רכיב, כולל אלה הקטנים (שהשפעתם עשויה להיות גדולה).
  • אמינות – כמו בכל תחום, גם במהלך רכישה של מוצרי פרזול מכל הסוגים כדאי להעדיף תוצרת של חברות מוכרות ואמינות.
  • התאמה למאפיינים הספציפיים של ארון החשמל – אחת המגמות המעניינות בתחום היא הכנסתם של עוד ועוד ארונות חשמל אל תוך הדירות במקום השארתם במרחבים המשותפים של הבניין. בהתאם גדלה חשיבות ההתאמה המדויקת בין כלל מוצרי הפרזול לבין המיקום של הארון והמאפיינים הייחודיים לו. כמובן שגם כשמדובר על ארונות חשמל במפעלים, בנייני משרדים, חנויות ועוד מרחבים שמשמשים למסחר זהו דגש מרכזי.

פרזול לארונות חשמל – ייעוץ מקצועי ומנעד אפשרויות נרחב

מחם קשיחים בע"מ מתמחה בהתאמה מדויקת של מוצרים לתעשייה מכל הסוגים, ובכלל זה פרזול לארונות חשמל. אנחנו מייצגים בארץ חברות בולטות מארה"ב, אירופה וגם המזרח הרחוק, ובהתאם מציעים לכל לקוח מנעד אפשרויות נרחב מאוד, בכל מסגרת תקציב ולכל צורך שהוא. הייעוץ המקצועי שמספקים עובדי החברה ניתן תמיד ביושרה מוחלטת ומתוך מחויבות אמתית להבטיח מקסימום תועלת. השירות עומד בתקן המחייב ISO9001, ולכן אין פלא לגלות בין לקוחות מחם קשיחים בע"מ את משרד הביטחון, קמטק, אלמה לייזרס, אלביט ועוד.

שתף:
מעונינים ביעוץ?
לקבלת ייעוץ / הצעת מחיר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:




    חברה לקידום אתרים
    דילוג לתוכן