השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

Error: Contact form not found.

חיתוך צורני בלייזר

חברת מחם קשיחים בע"מ פועלת כבר כמעט 3 עשורים בתחום היבוא ושיווק רכיבים מכניים ואחרים לתעשיית הייצור. החברה עובדת עם גדולי חברות הייצור בארץ גם בתחום האזרחי וגם הצבאי ומספקת אינספור חלקים ורכיבים שונים בחיתוכים מדויקים ובהתאמה אישית. חיתוך צורני בלייזר הוא קריטי לאספקת הרכיבים והחלקים ברמת הדיוק הגבוהה ביותר. לפרטים נוספים והזמנות צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

מהו חיתוך צורני בלייזר?

אם עדיין לא הכרתם את המושג הזה, אז בשפה פשוטה מדובר למעשה בחיתוך לייזר הנעשה באמצעות מכונה ממוחשבת. המדידות והשרטוטים נעשים בתוך המכונה ובאמצעות לייזר ניתן לבצע את החיתוכים ברמת דיוק גבוהה ביותר עד לרמת המילימטר. חיתוך זה יכול להתבצע על מגוון רחב של חומרים מסוגים שונים, רכים וקשיחים כאחד, כאשר מדובר למעשה ברמת חיתוך איכותית מאוד, מהירה ומדויקת מה שמשדרג משמעותית את עבודות החיתוך בתעשיית הייצור.

יתרונות החיתוך הצורני בלייזר:

  • דיוק – חיתוך צורני בלייזר הוא חיתוך ברמת דיוק גבוהה ביותר אשר חיונית מאוד בענפים כמו רפואה, צבא, אלקטרוניקה ועוד.
  • מהירות – העבודה מתבצעת באמצעות מכונה דיגיטלית ממוחשבת ובאמצעות לייזר המוקרן מהמכונה ועל כן יכולים לבצע את העבודה מהר יותר מאשר בחיתוך ידני.
  • חיסכון בעלויות וכוח אדם – בעבר, היה צריך יותר כוח אדם לבצע חיתוכים ואלה היו מתבצעים גם באמצעות מכונות גדולות ומסורבלות. כיום, ניתן לחסוך לא רק במקום אלא גם בכוח אדם ובעלויות רבות של פחת שנוצר כתוצאה מעבודה לא מדויקת או טובה.
  • חוסך עבודה כפולה – ברוב החיתוכים, היה צורך לבצע מעבר נוסף על חומרי הגלם לצרכי ליטוש ושיפור הגימור הסופי של המוצר.

מיהו קהל היעד הצורך שיטת חיתוך זו?

למעשה כל מפעל הזקוק לחלקים מסוימים כדי לבנות מוצרים, רהיטים, מוצרי אלקטרוניקה, מכשירי חשמל, רכבים ואפילו בתעשייה הצבאית זקוקים לחלקים, רכיבים וחלפים שונים שעוברים חיתוך בלייזר.

שתף:
מעונינים ביעוץ?
לקבלת ייעוץ / הצעת מחיר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:




    חברה לקידום אתרים
    דילוג לתוכן