השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

Error: Contact form not found.

חיתוך נירוסטה בלייזר

עבודה עם עיבוד מתכות הוא חלק בלתי נפרד מכל עבודת ייצור בכל ענף ובכל תחום. חיתוך בלייזר יכול לשמש להכנת רכיבים שונים המשמשים לבנייה וייצור גם במפעלים אזרחיים וגם צבאיים. מחם קשיחים בע"מ הנה חברה המתמחה בשיווק והפצת רכיבים מכניים ואלקטרומכניים לעסקים ומפעלים. מלבד חומרי גלם תוכלו למצוא אצלנו גם חלקים ורכיבים שונים כגון: קשיחים, נעצים, פרופילים, מסילות, ידיות, גלגלים, ברגים, מנעולים, סוגרים, צירים ועוד. לפרטים נוספים והזמנות צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

תהליך הייצור בתעשייה

ללא התעשייה היצרנית כנראה שלא היינו יכולים להתקיים. בכל יום נוצרים מיליוני מוצרים חדשים, רכיבים, חלקים שונים ועוד. כמעט כל סוג חומר בטבע ניתן לשימוש חוזר על ידי עיבוד והפיכה למשהו שימושי, כך למשל ברזלים ומתכות שונות, עצים, זכוכיות, פלסטיק, קרטון ועוד. כל אלה עוברים תהליך עיבוד וחיתוך עד שהם מגיעים לתוצר המוגמר שהם צריכים להיות וזאת על מנת לשמש כחלקים או מוצרים מוכנים. תהליך הייצור בתעשייה הנו מורכב מאוד וכולל שלבים רבים, כאשר בכל שלב יש חשיבות לרמת הדיוק, לרמת הגימור של חומר הגלם, לטיב העבודה עמו ועוד. חיתוך נירוסטה בלייזר או חומרים אחרים הנה טכניקה מתקדמת פורצת דרך המאפשרת לנו לבצע תכנונים באמצעות מחשב ולבצע חיתוכים מדויקים עד לרמת המילימטר.

השימוש בנירוסטה – חיתוך נירוסטה בלייזר

הנירוסטה הנה אחת המתכות הפופולריות ביותר בתעשיית הייצור ומשמשים אותנו להכנה של כל דבר למעשה, החל מרהיטים ומוצרים לבית, דרך תעשיית הרכב ועד לתעשייה האווירית וכמובן הצבאית. חיתוך נירוסטה בלייזר הוא קריטי לעבודה מדויקת עם חומר זה ועל כן אתם רוצים לוודא שאתם מזמינים את הרכיבים כבר חתוכים ובמידות המתאימות לכם ביותר, או לכל הפחות להחזיק מכונת חיתוך בלייזר לחיתוך נכון ומדויק של חומר הגלם.

שתף:
מעונינים ביעוץ?
לקבלת ייעוץ / הצעת מחיר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:




    חברה לקידום אתרים
    דילוג לתוכן