השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

Error: Contact form not found.

דבק דו צדדי חזק

בתעשיית הייצור האזרחית והצבאית יש צורך מדי יום בשימוש במיליוני רכיבים שונים, החל מברגים, ידיות, גלגלים, קשיחים, פרופילים, סוגרים, צירים ועד מכונות לחיתוך בלייזר, כבלים, אנטנות, גופי קירור ועוד. את כל אלה ועוד תוכלו למצוא אצלנו בחברת מחם קשיחים בע"מ שתספק לספק לכם חלקים אלו ברמה הגבוהה ביותר, בעלי תו תקן ISO ועם ניסיון רב שנים בתחום על מנת לייעץ לכם בנוגע לחלקים המתאימים ביותר עבורכם. כמו כן תוכלו לבצע גם הזמנה של חלקים מותאמים אישית לצרכים שלכם. לפרטים נוספים והזמנות צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

למה משמש דבק דו צדדי חזק?

ניתן להמשיך ולדון עד הודעה חדשה על השימושים השונים בדבק דו צדדי. לכל מי שנמצא בתעשייה מכיר את השימושים החשובים של דבק מסוג זה. הדבקים הדו צדדים הנם חזקים מאוד, גמישים ולרוב גם עמידים בחום. נוח לשאת אותם ממקום למקום בשל משקלם הקל והם מספקים לנו רמת גימור חלקה ובאיכות גבוהה. דבק דו צדדי חזק משמש כפתרונות הדבקה והלחמה לעבודות תעשייתיות ולעתים רבות יכול לספק תחלופה למסמרים, ברגים ודברים נוספים, מה שמאפשר ייצור אסתטי, עמיד ואידיאלי.

מדוע שימוש בדבק דו צדדי ולא חד צדדי?

לדבק דו צדדי יש כמה יתרונות על פני דבק חד צדדי כאשר היתרון הגדול ביותר הוא זה שהדבק נמצא משני הצדדים כמובן (לכן נקרא דו צדדי) ומספק תמיכה חזקה ואיתנה הרבה יותר מאשר הדבק החד הצדדי. זו הסיבה מדוע בתעשייה משתמשים בו יותר מאשר בדבק החד צדדי. כמובן שלא מדובר בדבקים הפשוטים אותם אתם יכולים לקנות בסופר או בכל חנות לחומר בניין אלא שמדובר בדבק דו צדדי חזק לתעשיות.

שתף:
מעונינים ביעוץ?
לקבלת ייעוץ / הצעת מחיר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:




    חברה לקידום אתרים
    דילוג לתוכן