השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

Error: Contact form not found.

גלגלים פנאומטיים לעגלות

במידה ואתם מחפשים אחר גלגלים פנאומטיים לעגלות הגעתם למקום הנכון. חברת מחם קשיחים בע"מ מתמחה בשיווק והפצת רכיבים מכניים וחלקי חילוף שונים לתעשייה העסקית והביטחונית. החברה פועלת כבר משנת 1991 כגוף עצמאי ומספקת מוצרים ברמת האיכות הגבוהה ביותר, העומדים בתקן ISO ומשמשים את טובי חברות הייצור בתעשייה. החל ממנעולים, סגרים , פרופילים, מערכות נעילה, קשיחים, ידיות, גלגלים, ברגים, גופי קירור, קונקטורים ועוד. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים. כמו כן אתם מוזמנים להתרשם מקטלוג המוצרים המלא באתר שלנו.

מהו גלגל פנאומטי ומה ההבדל בינו לבין גלגל לא פנאומטי?

ההגדרה הפשוטה שלנו לגלגל פנאומטי הוא גלגל שממולא באוויר. למעשה מרבית הצמיגים שאתם מכירים ככל הנראה הינם צמיגים פנאומטיים. צמיגים לרכב, לאופניים, לעתים גם קורקינטים מסוימים ועוד – הנם צמיגים פנאומטיים. גלגלים לעגלות למשל יהיו פופולריים יותר בעגלות הנושאות משא לא כבד במיוחד ולכן היתרונות של גלגלים אלה באים לידי ביטוי ומתאימים יותר.

מדוע אם כן להשתמש דווקא בגלגל הפנאומטי?

הגלגל הפנאומטי יכול לקבל פנצ'ר שזה אף פעם לא דבר נעים, במיוחד כאשר אתם נתקעים עם הרכב בצד הכביש. כאשר מדובר בעגלות בכל אופן מדובר עוד במשהו פחות נוראי וכי ניתן להחליף גלגל ולפתור את הבעיה במהירות. מדוע אם כן להשתמש בגלגל הפנאומטי? ובכן הסיבה לכך טמונה בעיקר ביתרונות השונים שהוא מביא עמו: אחיזה טובה יותר על המשטח, נידוף החום שנוצר בעת החיכוך עם הקרקע, נוחות מקסימלית עם שיכוך זעזועים איכותי יותר ועוד.

ומתי נשתמש בגלגל לא פנאומטי?

בגלגלים לא פנאומטיים (אלה הממולאים על ידי חומר מוצק כלשהו ולא באוויר…) נעשה שימוש כאשר יהיה מדובר במשאות כבדים יותר על העגלה או בעגלות לתעשייה וחקלאות. כך למשל במלגזות ואפילו עגלות סבלים לרוב יהיו גלגלים לא פנאומטיים.

שתף:
מעונינים ביעוץ?
לקבלת ייעוץ / הצעת מחיר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:




    חברה לקידום אתרים
    דילוג לתוכן