השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

Error: Contact form not found.

גלגלים לעגלות משא

חברת מחם קשיחים הנה מהחברות המובילות בישראל בשיווק והפצת רכיבים לתעשייה העסקית ומשרד הביטחון. רכיבים מכניים ואלקטרומכניים משמשים לייצור תעשייתי של כל דבר, החל מריהוט, דרך כלי רכב ועד כלי נשק ומכונות שונות. החברה פועלת עם חברות הייצור המובילות בעולם היושבות בארה"ב ובמזרח הרחוק (וכן גם במקומות מסוימים באירופה) ונחשבת למשווקת מורשה של מוצריהן בישראל. ניתן לבצע התאמות בעזרת מכונות חיתוך דיגיטליות ברשות החברה ולהבטיח חלקים מותאמים לפי צורך לכל לקוח. לפרטים נוספים והזמנות צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

סוגים שונים של עגלות משא

עגלות משא הן מהכלים השימושיים ביותר בתעשייה כמעט בכל תחום. ניתן למצוא אותן בכל מקום:

  • כאשר מנהלים מחסנים עם סחורות.
  • ספקים המביאים סחורות לקניונים.
  • העברת סחורות בתוך סופרמרקט.
  • במתחמי תעשייה שונים שבהם צריך להעביר סחורה כבדה ממקום למקום.
  • ועוד…

ישנן גם עגלות מיוחדות כמו עגלות סבלים, עגלות לבלוקים ועגלות מסוגים אחרים שלהן מטרה ייחודית. בין אם בתחום האחסון, הבנייה, מפעלים ותעשיות שונות אחרות – העגלות הללו הן חלק בלתי נפרד מהעבודה היומיומית ועל כן צריכות להיות מתוחזקות היטב. כלומר, שחלקי העגלה החל מסוג הברזל שממנו היא בנויה ועד לגלגלים צריכים להיות ברמה הגבוהה ביותר ומתאימים לסוג העבודה.

סוגי גלגלים לעגלות משא

יש לא מעט סוגים של גלגלים לעגלות משא ואתם צריכים לוודא שהעגלה שאתם רוכשים מבוססת על גלגלים בגודל המתאים. ישנן עגלות המיועדות להרים משאות כבדים במיוחד ועל כן צריכות גלגלים שיכולים לשאת את המשקל הרב. כמו כן מרבית סוגי הגלגלים של עגלות משא יהיו עשויים מחומרים שלא יוכלו להתפנצ'ר או להבלות כל כך מהר. בין הסוגים השונים: גלגל מוקצף, גלגל פנולי, גלגל אסלטי, גלגלי אוקולון, גלגל סיליקון, גלגל גומי ועוד.

שתף:
מעונינים ביעוץ?
לקבלת ייעוץ / הצעת מחיר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:




    חברה לקידום אתרים
    דילוג לתוכן