השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

Error: Contact form not found.

דבק דו צדדי

כאשר אנו מעוניינים לתלות דבר מה על הקיר, לחזק מדף או לקבע פריט למקום ישנן דרכים שונות לעשות זאת. דבק דו צדדי הינו אחת השיטות הטובות ביותר לביצוע המשימה, הוא קל ופשוט לשימוש ומחזיק מעמד זמן רב ללא חשש וללא צורך בתיקונים שונים. חברת מחם קשיחים בע"מ מתמחה בשיווק של רכיבים מכניים ואלקטרומכניים (ביניהם גם הדבק הדו צדדי) לשימושים שונים אזרחיים וצבאיים. בנוסף החברה מחזיקה בציוד חיתוך לייזר מקצועי שמאפשר חיתוך מדויק של כל חומר.

מה ניתן לעשות עם דבק דו צדדי?

דבק דו צדדי מגיע בכל מיני צורות וניתן להשיג אותו בצורת גליל או בשיטה של חיתוכים וגלגלות. מדובר על דבק שהוא יבש (אלא אם כן צוין אחרת על האריזה), וניתן להשיגו בצורתו הרברסיבילית או הפרמננטית. דבקים ללא נפח מתאימים להדבקה של ניירות וקרטונים מסוגים שונים. דבקים בעלי נפח יכולים לשמש גם ליצירת נפח ואטימה של חלונות. לדבק כמה שימושים עיקריים:

  • ניתן לתלות בעזרתו מראות קטנות.
  • אפשר לתלות על קיר צלחות זכוכית או פורצלן.
  • תמונות קטנות אפשר לתלות ללא צורך במסמר.
  • קיימת אפשרות ליצור חיבור זמני בין שני חפצים.
  • ישנם דבקים בצבעים שונים שמאפשרים לתלות חפצי מבלי לפגוע בעיצוב של המקום או החדר.
  • החוזק של הדבק משתנה וניתן לרכוש את הדרגה המדויקת ביותר שתתאים לכם.
  • ניתן לבחור בעובי של רצועת הדבק וכך להתאים אותה לשימוש מבלי לפגוע במראה של האזור.

היכן ניתן להשיג דבק דו צדדי?

כמו כל מוצר שאנו רוכשים ישנם מקומות שונים שבהם ניתן למצוא אותו. המחיר ישתנה בהתאם לכמות שבה אתם מעוניינים. אם מדובר על כמות גדולה אז כדאי לפנות חברה שמשווקת אל המוצר. פעולה זו עשויה להוזיל מאוד את המחיר אותו תיאלצו לשלם שכן חברות כאלו קונות במחיר נמוך ומוכרות במחיר נמוך.

דבק דו צדדי הוא מוצר שניתן לבצע בעזרתו משימות רבות. לנעשה מדובר על כולבויניק של המוצרים והוא ללא ספק עשוי להציל את המצב במצבים מסוימים. תוכלו לפנות אלינו ולקבל יעוץ לגבי מוצרים שונים, רכיבים וחלקים מכניים שונים.

דבק דו צדדי עמיד בחום

שימוש בדבק דו צדדי עמיד בחום הוא דבר שכיח מאוד בתעשייה, הן באזרחית והן בצבאית. דבק זה יכול לספק מראה סופי אסתטי ולהוות חיבור מספיק חזק כאשר התכונה העיקרית שלו היא דבק בשני צדדיו של הסרט. אנו בחברת מחם קשיחים בע"מ מתמחים באספקת רכיבים, כלים ואביזרים שונים לתעשייה ופועלים כבר למעלה מ-28 שנים בתחום. הדבקים הדו צדדיים שלנו הן ברמת האיכות הגבוהה ביותר שכן כך אנו מקפידים על שימוש במוצרים איכותיים בעלי רמת איכות גבוהה המספקים רמת גימור גבוהה ומחזיקים לאורך זמן רב. לפרטים נוספים והזמנות צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

דבק דו צדדי בתעשיית הייצור

תהליך הייצור בתעשייה טומן בחובו שלבים רבים ובכל אחד מהם יש שימוש באביזרים ורכיבים שונים על מנת להגיע לתוצר המוגמר ברמה הגבוהה ביותר. שימוש בדבק דו צדדי בתעשיית הייצור הוא שימוש פופולרי וחיוני מאוד שהוא משמש לחיבורים והלחמות בעבודות תעשייתיות רבות הן עבור רכיבים שונים, חלקים המיוצרים למכונות או סוגים שונים של דברים וכן עבור חלקי מכונות, ריהוט ועוד. הדבק הדו צדדי חזק ולכן יש לו יתרונות רבים. הוא מחליף את ההלחמות בהרבה מקרים ומספק פתרון אסתטי ונעים למגע וצפייה. ישנם דבקים ספוגיים או דבקי טרנספר, דבקים קלים וכבדים ותמיד יהיה נוח לשימוש גם בהדבקה ידנית. למעשה, בשל העובדה שהוא גם נוח להסרה הוא נחשב לאחד הכלים המרכזיים בכל מפעל ייצור היום.

החשיבות של דבק דו צדדי עמיד בחום

בשל העובדה שמרבית המוצרים, בוודאי אלה העוברים חיתוכים בלייזר או עבודת עיבוד מתכות כלשהן – הכול מטופל בחום. על כן עבודה עם דבק דו צדדי עמים בחום הנה קריטי גם להתחממות של המכונות וגם לעבוד עם חומרי גלם חמים על פס הייצור.

דבק דו צדדי – כשיעילות פוגשת עמידות לאורך זמן

במקרים רבים אנו רוצים להשתמש בחומר שיהיה נוח להדבקה וקיבוע ובמקביל שיצליח לשאת משקלים כבדים לאורך זמן. קיבוע של תמונות, מדפים ואפילו מסגרות כבדות יכול להיות קיבוע לא פשוט, ולכן אפשר להשתמש בדבק דו צדדי על מנת לפתור את הבעיה בקלות. דבק דו צדדי הוא דבק חזק מאוד אשר מצליח לבטח כל אובייקט במקומו לפרקי זמן ארוכים ללא צורך בתיקונים שונים. כיום דבק דו צדדי נמצא בשימוש אזרחי כמו גם בשימוש צבאי ומספק פתרון הולם לקיבוע והדבקה של כל חומר ובכל מיקום. העלות וקלות השימוש מזמינות יותר ויותר אנשים לפנות לפתרון זה על פני פתרונות קיבוע אחרים, כאשר אותו ניתן יהיה למצוא בחברת מחם קשיחים בע"מ.

איך משתמשים בדבק דו צדדי?

קיבוע מדפים, תמונות ואפילו פוסטרים אפשרי בעזרת דבק דו צדדי. תהליך ההדבקה הוא פשוט וקצר במיוחד, והוא אינו דורש שימוש במברגים ואפילו לא קדיחת חור אחד בקיר. הדבק מגיע באריזה מיוחדת ומכוסה בשני הצדדים בנייר להגנה. כל שאתם צריכים לעשות הוא למקם את האובייקט אותו אתם רוצים לקבע ולסמן את נקודות ההדבקה הרצויות. לאחר מכן, ניתן לחתוך מקטע מהדבק ולהסיר את נייר ההגנה בצד אחד. ההדבקה אורכת רגעים ספורים, ולאחריה ניתן להסיר את הנייר בצד השנים ולחבר בין שני הצדדים המודבקים. לא צריך להשקיע זמן ומאמץ על מנת להשתמש בדבק דו צדדי, אתם יכולים לעשות עבודה נהדרת בעזרתו ובעזרת סרגל יישור.

בכל פורמט שתבחרו

דבק דו צדדי מגיע בצורות שונות שיכולות להתאים לכל סוג עבודה. החל מגלילי דבק ארוכים ועד לחיתוכים ספציפיים לדרישת הלקוח- אתם יכולים לבצע כל עבודת הדבקה עם דבק דו צדדי. הדבק עצמו הוא דבק יבש שלא מותיר סימנים על קיר או הרהיט, ויכול להגיע בתשי תצורות- רברסיבילית או פרמננטית- ומתאימים לשימושים מסוגים שונים.

דבק דו צדדי מאפשר לכם לתלות מראות, תמונות, לחבר בין חפצים שונים, להדביק אובייקטים אומנותיים זה לזה, ואפילו לבצע תיקונים ואיטומים שונים למים. הוורסטיליות הגדולה של החומרים, כלל יכולת לקבל את הדבק בצבעים שונים, ובדרגות חוזק שונות היא מהיתרונות הגדולים ביותר של דבק דו צדדי וזו בדיוק הסיבה לביקוש הגובר לחומר. אין שום ספק, שדבק דו צדדי מקל על חייהם של משפצים רבים ומאפשר להם להתמקד בטיפול בעבודות רציניות יותר בבית או בתעשייה. לכל מטרה של תבחרו, אם תוכלו להסתייע בדבק דו צדדי תרוויחו.

מה עוד חשוב לדעת על דבק דו צדדי?

בדרך כלל כשחושבים על ציוד לתעשיות השונות, גם אלה האזרחיות וגם אלה הצבאיות, הפריטים שעולים בראש הם גלגלים, כבלים, מאווררים, מסילות ועוד – וכמובן שהבחירה של כל אחד מהנ"ל תתבצע באופן מושכל. אבל במפעלים יש צורך גם בפריטים שנחשבים פשוטים יותר, יומיומיים, ואחת הדוגמאות הטובות ביותר היא דבק דו צדדי. באופן טבעי הדבקים שבהם נעשה שימוש בתעשייה חייבים להיות האיכותיים ביותר שיש ולהבטיח את הצמדת המשטחים לאורך זמן רב בכל מצב. מחם קשיחים בע"מ משווקת מגוון רחב של מוצרים לתעשייה, כולל דבקים, של יצרניות אמינות ו-ותיקות, והינה בעלת ניסיון רב במתן ייעוץ שמבטיח בחירה מיטבית.

  • חוזק – הפרמטר החשוב ביותר של הדבקים הדו צדדיים הוא כמובן החוזק שלהם, שבזכותו המשטחים שאותם מחברים הופכים ליחידה אחת, יציבה במיוחד.
  • גמישות – דבקים דו צדדיים איכותיים באמת מתאפיינים גם ברמת גמישות גבוהה.
  • עמידות לטמפרטורות גבוהות – הדבק הדו צדדי שמשמש את התעשיות השונות חייב להיות עמיד לחום, כך שבכל סביבה הוא עדיין ימלא את ייעודו.
  • גימור – לצד התועלת הפרקטית, הדבק הדו צדדי הוא גם חלופה אסתטית לברגים ומסמרים. על-מנת להבטיח רמת גימור מרבית חשוב לבחור נכון דבק חלק ואיכותי.
  • התאמה ספציפית לכל צורך – המגוון הרחב של המוצרים בתחום הדבקים מאפשרת מציאת פתרונות לכל צורך, כולל למשל חיבור משטחים מכל הסוגים (פלסטיק, מתכת וכו') וכאלה שאינם אחידים.

דבק דו צדדי – מקסימום תמורה למחיר

דבק דו צדדי הוא מן הסתם לא הפריט היקר ביותר ברשימת הקניות של חברות ומפעלים, גם כשנדרשת כמות גדולה ממנו, אבל גם כך השיקול הכלכלי מהווה מרכיב נכבד בבחירת הדבק. מחם קשיחים בע"מ מציעה אופציות רבות ובנוסף מייצגת בבלעדיות חברות מובילות במזרח הרחוק, באירופה ובארה"ב – כך שאנחנו יכולים להציע לכם מענה מיטבי לכל צורך ובמחיר אטרקטיבי. הניסיון הרב שצברנו בעבודה מול לקוחות במגזר האזרחי והצבאי, כולל גופים גדולים כמו אלביט, אורבוטק, רפא"ל והתעשייה האווירית, תורם גם הוא ליכולות הגבוהות שלנו ולשקט הנפשי שלכם.

השימושים המרכזיים של דבק דו צדדי בחיי העסק

יש פתרונות טכנולוגיים מורכבים במיוחד, שעונים על צרכים תכנים המתאימים במיוחד לסביבה התעשייתית של המאה ה-21. יחד עם זאת, יש צרכים ודרישות מאוד בסיסיות שיכולות לעלות גם כאשר אתם עובדים על יצירה של מוצר מורכב במיוחד. בסיטואציות כאלה, הבחירה להשקיע משאבים בחומרי גלם פשוטים אבל שימושיים, יכולה להיות ההחלטה הכי טובה שאתם תיקחו לטובת העסק שלכם. ולכן, באופן מפתיע כמעט, יש לא מעט מפעלי תעשיה אשר מבקשים לקבל אספקה קבועה של מוצרים כמו דבק דו צדדי, על מנת לנהל את פס הייצור שלהם על הצד הטוב ביותר. אם גם אתם רוצים למצוא דבק דו צדדי איכותי, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של חברת מחם קשיחים בע"מ, לקבלת הצעת מחיר איכותית

אם יש מקום אחד שבו השימוש במוצר כמו דבק דו צדדי הוא חלק אינטגרלי משגרת היומיום של המפעל, מדובר על תחום הנגרות. דבק דו צדדי הוא פתרון חזק מאוד בכל מה שנוגע להדבקה של עץ, במיוחד אם אתם רוצים להימנע משימוש בחומרים או מוצרים שיכולים להיות מסוכנים לילדים קטנים. לצד זאת, גם בעולם התעשייה המתקדמת, כמו למשל תעשיית ההייטק, יש צורך לעשות שימוש במוצר כמו דבק דו צדדי, אפילו אם מדובר על שימוש בדיוק בתור חומר גלם לאריזת מוצרים. ההתאמה של דבק דו צדדי לשגרת החיים במפעלים רבים, היא כמעט וטבעית, כך שאתם יכולים למצוא את עצמכם עושים שימוש בדבק בסיטואציות רבות ובהצלחה יתרה.

דבק דו צדדי איכותי שמשמש אתכם בסיטואציות רבות

גם אם אתם לא רואים עכשיו צורך ממשי לרכוש ולהחזיק דבק דו צדדי מהמפעל שלכם, דו לכם שיכול להיות ש כדאי להחזיק מוצר כזה רק למקרה הצורך. לפעמים, העובדים שלכם יצליחו למצוא שימוש בדבק דו צדדי, כדי להתמודד עם תקלה בפס הייצור או לשדרג את המוצר שאתם מייצרים, בצורה אינסטינקטיבית. ולכן במקרה כזה התועלת עולה על העלות, ואתם רוצים לפנות לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של חברת מחם קשיחים בע"מ.

שתף:
מעונינים ביעוץ?
לקבלת ייעוץ / הצעת מחיר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:




    חברה לקידום אתרים
    דילוג לתוכן