השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

Error: Contact form not found.

בולמי זעזועים לתעשיה

טלטלות חזקות במקומות כמו אזורי תעשיה אינן נדירות. בפסי הייצור הפועלים ללא לאות ונוצרים זעזועים בכל עת בגלל כוחן האימתני של המכונות. משום כך, בעלי מפעלים רבים דואגים להתקין בולמי זעזועים לתעשיה במטרה להתגבר על הטלטלה הבאה ולמנוע מהמכונה הרס. חברת מחם קשיחים בע"מ מציעה בולמי זעזועים איכותיים, ידיות למכונות, מאווררים תעשייתיים, מגנטים, גלגלים לעגלות ועוד מגוון רחב של מוצרים שנועדו לייעל את העבודה בתעשיה.

כיצד פועלים בולמי זעזועים לתעשיה?

בולמי זעזועים מוכרים לנו מחיי היום יום, מכיוון שהם מותקנים ברכב הפרטי שלנו ומונעים מאתנו לבצע תאונה קטלנית. לבולמי הזעזועים שימושים רבים, כאשר המבנה המיוחד שלהם מאפשר להם לפעול כראוי:

  • שלושה רכיבים עיקריים – בולמי זעזועים לתעשיה, בדומה לבולמי זעזועים באופן כללי, מורכבים משלושה רכיבים: מסה, רסן וקפיץ. המסה מהווה את הרכיב המרוסן (חלק במכונה, למשל), הפעילות בעוד המשותפת בין הקפיץ למרסן מצליחה לבלום את הזעזוע.
  • הקפיץ הגמיש – הקפיץ הוא שמאפשר להדוף את הזעזוע. צוות מקצועי יכול להתאים את הקפיץ הנכון, בהתאם לדרישה של המפעל.
  • אפשר גם חומרים אחרים – לא כל הבולמים כוללים קפיץ. ישנם בולמים המותאמים לפעולה על סמך חומרים אחרים כמו גז, שמן או אוויר.
  • לפי העומס – ניתן להתאים את סוג הבולם בהתאם לעומס התעשייתי.
  • בולם עמיד – מומלץ להשקיע מעט יותר כסף ברכישת בולמי זעזועים יקרים וליהנות מהם לטווח ארוך. בולמים כאלה יכולים לשמור על הציוד התעשייתי ולהגן על העובדים בשעת הצורך.

ממי קונים את הבולמים?

בחירת בולמי זעזועים לתעשיה אינה עניין של מה בכך. חשוב לבחור חברה טובה ומקצועית כדי לרכוש את ההתקנים הטובים ביותר. חברה מנוסה ומיומנת מספקת בולמים טובים, ואף יותר מכך. ניתן למצוא מגוון רחב של רכיבים המשמשים רבות בתעשיות. כך למשל, בתחום הרכיבים המכניים ניתן להזכיר צירים, מנעולים, ברגיי סגירה, מערכות נעילה מכניות או מערכות נעילה חשמליות. מבחינת רכיבים אלקטרומכניים, כדאי להכיר אנטנות, כבלים, גופי קירור, מאווררים וכדומה. ולבסוף, חברה מקצועית מציעה מחירים הוגנים עבור המוצרים, ואינה מנצלת את חוסר הידע של לקוחותיה כדי לגבות מהם כסף רב עבור הבולמים.

שתף:
מעונינים ביעוץ?
לקבלת ייעוץ / הצעת מחיר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:




    חברה לקידום אתרים
    דילוג לתוכן